piatok 11. septembra 2015

Jesenná výzdoba takmer zadarmo



Aj Vy milujete jeseň tak ako ja? nemôžem si pomôcť a snažím sa samej sebe nahovoriť, že mám radšej leto pre milión logických dôvodov. Ale v hĺbke duše viem, že najradšej mám jeseň. Už ako dieťaťu sa mi vrylo do podvedomia, že rok sa nezačína 1. 1., ale 1. 9. :-D. Na rozdiel od miliónov ľudí si už odmala dávam "novoročné" predsavzatia práve na začiatku septembra. Začínalo to v detstve napr. "Tento rok sa budem viac učiť. " Po uprataní si všetkých školských i neškolských vecí som si predsavzala, že v skriniach si tento rok udržím poriadok a že budem nosiť vždy zastrúhané ceruzy a obalené knihy. Aj keď som už veľká, aj tak to pokračuje ďalej. Tentokrát s mojimi deťmi. Kým prázdniny sú uvoľnené, bez zákazov a povinností, na jeseň nakúpime všetko, čo treba, spravíme si rozvrh a sľubujeme, si, že sa ho budeme riadne držať. Po škole chodievame do lesoparku zbierať gaštany, vetvičky do jesennej výzdoby. Šimon sa škriabe na 10 metrovú šípku a vtedy mi nevadí, že si zašpiní oblečenie, veď to robí pre svoju šialenú matku túžiacu po prírodninách rôzneho druhu ako stvorených do jesenných aranžmánov :-D. Milujem jeseň, jej atmosféru, farby, vôňu prezretého ovocia,  babie leto. Najkrajšie obdobie v roku.
Dosť kecania, na fotkách sú výsledky našich potuliek. Nejak nie som napriek svojej až enormnej CHICovnosti (hehehe) stotožnená s formátovaním na blogu, takže ak by ste si chceli zadarmo vytvoriť  niečo podobné, pozrite si moje návody, ktoré  pridám v ďalších príspevkoch o jesenných dekoráciách.

1 komentár: