nedeľa 4. októbra 2015

FALL IN LOVE!!!




Ahojte všetci zamilovaní /aby sme predišli diskriminácii, tak i tí nie/!
Aj Vy v ostatnom čase pociťujete to obrovské šťastie, keď sa pozriete z okna?
Už dlho som si tak nevychutnávala jeseň ako tento rok. Kým z okna kancelárie som mala výhľad akurát tak na susedný sivobielokafkastý múr, z okna mojej dielne je výhľad na les - a tým pádom sa mi pred očami začína nádherné predstavenie zvané jeseň. Američania majú na to také milé "sign", že FALL IN LOVE, taká slovná hračka, pretože to znamená zamilovať sa, ale fall je zároveň i jeseň, takže to má dva významy. U  mňa však znamenajú to isté, keďže jeseň milujem.
Napriek všetkému však už rána nie sú to, čo bývali v lete a večery tiež, takže sa už častejšie zatváram do dielne a skúšam nové veci. Takto som prišla k dreveným "vintage" styled bedničkám a rôznym kvetináčom a tak...tu sú dôkazy.

Nezaostávam ani vo výrobe venčekov, teda skôr vencov. Momentálne je "in"  tráva - a tá má dlhšie steblá-  takže vznikajú celkom veľké vence. Niektoré zmizli skôr, než som ich stihla vyfotiť, niektoré sú však zachytené..ako vždy, narýchlo a mobilom.











































Raz, keď budem veeeeľmi CHIC- ovná, určite si kúpim poriadny foťák a hlavne sa konečne naučím fotiť. Ja to mám totiž tak, že osobne / a to mám niekoľkonásobne potvrdené i inými ľuďmi/ si myslím, že moje výtvory vyzerajú lepšie ako na fotkách, ale moje schopnosti a možnosti fotenia sú naozaj veeeeeľmi obmedzené. Určite by som sem prispievala stovkami fotiek, ale takto musím naozaj urobiť 20 záberov jedného venca napr. A ak je jeden ako tak OK- tak je to až priveľa. Kopec pekných vecí preto mizne do nenávratna, nevyfotených, nezachytených, snáď však na chvíľu potešili oči, či srdiečko iných. A hlavne o to pri mojej tvorbe ide.
Ďakujem, že ste a ďakujem, že som Vás snáď niekedy mohla potešiť svojou prácou.
Ešte zopár záberov ako sme nelenili, vyrábali a s deťmi i textilné tekvičky šili ;-).
ach jo, to je fotka...ale na ilustráciu snáď postačí...po takejto polici túžim už veky, ale 200,-€ som za ňu nebola ochotná dať...tak som si musela vyrobiť vlastnými rukami...postačí!
debničky väčšie i menšie a ich praktické /ale i nepraktické/ využitie...poniektoré z debničiek slúžia ako kvetináče :-D
Aj Vy využívate chryzantémy nielen na hrobovú "výzdobu" ? Podľa mňa si zaslúžia viac pozornosti!
Textilné tekvičky zvládne i dieťa. Na nete je veľa návodov - ak si prajete, dajte vedieť a hodím manuál ;-).

Krásnu jeseň, nezabudnite sa poriadne zamilovať!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zuzana

1 komentár:

  1. Pekny blogpost a peknucke veci.
    Si sikulka , Ale to ja UZ viem davno.
    Pekny jesenny pozdrav zo severu.

    Angelzuz

    OdpovedaťOdstrániť